JBL OnBeat Air zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL OnBeat Air zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Wimako 01-05-2015
Geschreven voor: JBL OnBeat Air zwart

Mooi ding en prima geluid. Ik wordt er alleen doodziek van omdat de ontvangst met grote regelmaat wegvalt. Soms moet ik wel 3 of 4x opnieuw opstarten. Mijn ipad staat in het dock dus dat zou toch ideaal moeten zijn voor de ontvangst? Met Bluetooth is al helemaal geen verbinding te krijgen.
Het apparaat kost toch bijna 200 euro en dan mag je toch op zijn minst goed en storingsvrij van muziek kunnen genieten?

Gelean 23-01-2012
Geschreven voor: JBL OnBeat Air zwart

Prima apparaat werkt super en de geluidskwaliteit is goed. Tot nu geen problemen gehad. Ook niet met de wi-fi verbinding. Werkt prima i.c.m. IMac -iPad - iPhone. Via Apple remote goed te bedienen. Gekocht via Amazon.de scheelt ca. €50,00.

Eikenblad 01-01-2012
Geschreven voor: JBL OnBeat Air zwart

Niet kopen! De wi-fi verbinding valt regelmatig weg waardoor je de speakers uit en weer aan moet zetten. Support van JBL is onbereikbaar. Dodelijke combinatie voor de klant.